Autore |
Discussione |
|
Ziba Leah
Administrator
Città: San Pier d'Isonzo
2925 Messaggi |
|
|
Menion Leah
Administrator
5967 Messaggi |
Inserito il - 05 aprile 2007 : 14:33:05
|
Uhm dopo gaver sentì anche Mr.P via cell stago notando che el numero de persone assai propense per la Levada aumenta... giustificade anche dai birini a 1€ e dal gran affollamento...
A sto punto cossa ve par se se trovemo direttamente in Levada alle 10.00? (o 9.45 fora casa mia se no savè dove xe la levada) E magari dopo la fine della birra 1€ (23.00) podemo andar in Esagon e/o dove che ne gira.
Cossa ve par?
|
|
Menion Leah |
Esperienza: |
387 LAN |
Prescelto™ (Senza di lui le LAN non esistono) |
Assiduità: |
94,85% LAN |
..e no son qua?™ (presente all'ultima LAN) |
Resistenza: |
4602h 25m (90,37%) |
|
"..cioè, te capisi, qua te ga de gaver un manigo, un manigo.. de quei da nostromo.."(cit. eric.GURU, 29 dic 06 04.30.. dopo 32.5 ore de LAN quasi consecutive)"..uhm.. bel scoprir el significato della parola "cangiante" a 23 anni..."(cit. orcaeva, 12 gen 07.. durante GURPS e dopo mezza bottiglia de Porto) |
|
|
|
Gandalf
GURPS Master
Città: Gradisca d'Isonzo
356 Messaggi |
|
|
Menion Leah
Administrator
5967 Messaggi |
Inserito il - 05 aprile 2007 : 15:33:40
|
Se volè trovarse in Tana ok, ma mi no vegno, son de San Piero osti..
Se volè se podemo trovar a casa mia e dopo andar in levada... cmq per la cronaca Gandalf la Levada xe dove gavemo stanà Wolf alla fine dell'inseguimento magico col pandin!
|
|
Menion Leah |
387 LAN |
Prescelto™ (Senza di lui le LAN non esistono) |
94,85% LAN |
..e no son qua?™ (presente all'ultima LAN) |
4602h 25m (90,37%) |
|
"..cioè, te capisi, qua te ga de gaver un manigo, un manigo.. de quei da nostromo.."(cit. eric.GURU, 29 dic 06 04.30.. dopo 32.5 ore de LAN quasi consecutive)"..uhm.. bel scoprir el significato della parola "cangiante" a 23 anni..."(cit. orcaeva, 12 gen 07.. durante GURPS e dopo mezza bottiglia de Porto) |
|
|
|
Mr.Wolf
Rintanato
121 Messaggi |
|
|
bubez
Veterano
Città: Trst
853 Messaggi |
Inserito il - 05 aprile 2007 : 16:07:25
|
eh si ah... già la mazda i se la pol permetter anche i zingari e i marocchini des... ma mi so che te la ga comprada solo x la linea e nn per il valore monetario :D
cmq se se fa in Levada pol esser che vengo, POL esser, visto che iero via ieri sera a Go a ingolfarme de crepes e frozen e go anche beccà la Skode, Jackal e Spawn...
|
|
bubez |
139 LAN |
Big™ (Valido compagno di LAN) |
34,07% LAN |
*User has left the game* (ultima LAN il 29-05-11!) |
996h 15m (19,56%) |
|