Autore |
Discussione |
|
Ziba Leah
Administrator
Città: San Pier d'Isonzo
2925 Messaggi |
|
|
torakhiky
Eroe
Città: gorizia
2190 Messaggi |
Inserito il - 15 gennaio 2007 : 14:05:51
|
io avevo capito che eri col BIGUL al vento... no ora nn sei piu caotico malvagio ma mi stai sulle palle lo stesso (in games naturalmente,ma anche non solo) Ziba amoveeee!!!
|
|
Torakhiky |
Esperienza: |
160 LAN |
Big™ (Valido compagno di LAN) |
Assiduità: |
43,01% LAN |
..e no son qua?™ (presente all'ultima LAN) |
Resistenza: |
1474h 24m (31,18%) |
|
|
|
|
Danny
Rintanato
Città: Monfalcone
145 Messaggi |
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
Inserito il - 15 gennaio 2007 : 15:11:54
|
Speravo de gaver saldado el conto con una manerada per la testa...... E invece, via de odio!! Cmq mi nn ghe go mai fatto un cacchio a nissun (aky nn conta), con ti tora go anche bevu`, col giappo semo stadi anche in appartamente insieme, con la betty vemo buttado bicieri, pol xe el mio scudiero e a dir el vero vevo tirado fora aky da una situazion abbastanza incasinada, sia con el baro del local, sia con le 2 frecce della trappola e la cariola per portarmela in giro.. Senza parlar che la go salvada dall`idea de pol: "lancio aky nel buco" che credo sia stada una delle piu lollose del mondo!
|
|
Ziba Leah |
364 LAN |
PRO™ (Colonna portante di Players'Lair) |
89,22% LAN |
3726h 30m (73,17%) |
|
<< Allora, mi diria de rifar. Gandalf ga randomà un eroe che non conosi, Aky ga randomà un che non ghe piasi, e mi go randomà Aky e Gandalf. >> (cit. Menion Leah, 18 nov 07.. all'inizio di un Dotìno Ninja Gaiden VS NinjaGaiden™ 3vs3)<<"Cazzo, cazzo, cazzo! Xe bruttòn quando te sta con el pacco in man per mezz'ora e nessun te caga!>>" Citazione defaste durante l'ultima mappa de Dark Carnival in L4D2 |
|
|
|
Gandalf
GURPS Master
Città: Gradisca d'Isonzo
356 Messaggi |
|
|
Akira
Veterano
823 Messaggi |
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
Inserito il - 15 gennaio 2007 : 18:08:47
|
Solo se dopo te resti ti senza :D Scherzo.. Cmq con PoL come la mettemo? el ga ancora el baston? El ga qualche nova arma pro?
Go sentido oggi 2 muli de cui un che conosso da una vita, lori vegnera a far d&d, o con qualche master amico de gandalf o senno ga un master anche lori.. L'inmportante xe che i diventera' anche lori delle nutri della Tana!
|
|
Ziba Leah |
364 LAN |
89,22% LAN |
3726h 30m (73,17%) |
|
<< Allora, mi diria de rifar. Gandalf ga randomà un eroe che non conosi, Aky ga randomà un che non ghe piasi, e mi go randomà Aky e Gandalf. >> (cit. Menion Leah, 18 nov 07.. all'inizio di un Dotìno Ninja Gaiden VS NinjaGaiden™ 3vs3)<<"Cazzo, cazzo, cazzo! Xe bruttòn quando te sta con el pacco in man per mezz'ora e nessun te caga!>>" Citazione defaste durante l'ultima mappa de Dark Carnival in L4D2 |
|
|
|
Gandalf
GURPS Master
356 Messaggi |
|
|
Akira
Veterano
823 Messaggi |
|
|
torakhiky
Eroe
2190 Messaggi |
Inserito il - 15 gennaio 2007 : 21:36:54
|
Ziba la mia ASCIA MAGIKA la conosce bene!!! (uso la "K" che fa piu figo e medioevale...
|
|
Torakhiky |
160 LAN |
43,01% LAN |
1474h 24m (31,18%) |
|
|
|
|
Gandalf
GURPS Master
356 Messaggi |
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
Inserito il - 16 gennaio 2007 : 14:36:50
|
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????????? Cmq i tizi vegnera a veder.. in caso lori gavessi gia i master,pero' ghe interessava far anche insieme ad altri e magari giogar a quei che sempre masterizza..
Cmq xe muloni, forse bruno passa gia vener, senno quel dopo!
|
|
Ziba Leah |
364 LAN |
89,22% LAN |
3726h 30m (73,17%) |
|
|
|
|
BeTrAy
Il piccolo maialino grassissottello
Città: Mofalcon
565 Messaggi |
Inserito il - 16 gennaio 2007 : 21:59:39
|
go provà a calcolar el mal che fa la moneda se la tiro. siccome velocità e accelerazion (nonchè traiettoria) non vien variade dall'aumento della massa, praticamente xè come una cannonada, solo un poco + lenta.
|
|
BeTrAy |
154 LAN |
37,75% LAN |
1383h 43m (27,17%) |
|