Autore |
Discussione |
|
Ziba Leah
Administrator
Città: San Pier d'Isonzo
2925 Messaggi |
Inserito il - 12 agosto 2007 : 09:50:18
|
Navigando su ebay go notado che xe gente che vendi in asta i box de certe serie de magic, ossia: 36 espansioni de una determinata serie. Quale xe la bullada? Xe che spesso i costa 39€ piu' spese, quindi fasendo 50/36, te vien che te paghi una bustina 1.40€.. Xe qualchidun interessado?
Se sì, diseme: ciolessi 10 bustine per un tot de 14€, così quando rivemo a 50 ordino. El problema fondamentale xe che per el momento go visto solo roba Kamigawa che nonso se ghe interesa a tutti..
|
|
Ziba Leah |
Esperienza: |
364 LAN |
PRO™ (Colonna portante di Players'Lair) |
Assiduità: |
89,22% LAN |
..e no son qua?™ (presente all'ultima LAN) |
Resistenza: |
3726h 30m (73,17%) |
|
<< Allora, mi diria de rifar. Gandalf ga randomà un eroe che non conosi, Aky ga randomà un che non ghe piasi, e mi go randomà Aky e Gandalf. >> (cit. Menion Leah, 18 nov 07.. all'inizio di un Dotìno Ninja Gaiden VS NinjaGaiden™ 3vs3)<<"Cazzo, cazzo, cazzo! Xe bruttòn quando te sta con el pacco in man per mezz'ora e nessun te caga!>>" Citazione defaste durante l'ultima mappa de Dark Carnival in L4D2 |
|
|
|
orcaeva
Dispensatore di saggezza ed arroganza™
Città: Pieris caput mundi
650 Messaggi |
|
|
Gandalf
GURPS Master
Città: Gradisca d'Isonzo
356 Messaggi |
|
|
eric.GURU
Cavaliere del Gergo
Città: San Pier
431 Messaggi |
Inserito il - 14 agosto 2007 : 17:07:54
|
mi gavevo visto del box della 10 a cifre accetabili ma la storia se come disi gandalf o te trove box delle prime edizioni (=prezzi insostenibili) o nn se fa niente
.... cmq gavevo trova box darksteel in giappo a 50
|
|
eric.GURU |
124 LAN |
Sfinì™ (Rintanato nella media) |
30,47% LAN |
678h 28m (13,35%) |
|
"Lascia che la tua rabbia sia come una scimmia in una pignatta nascosta tra i dolci e spera che i ragazzi nn la rompano con il bastone!" "Il pc IBM è stato creato da gente che beveva alcool. Il MAC, invece, da gente che fumava marijuana."
= "e che la LAN sia con te" Bisiaco D.O.C.G |
|
|
|
eric.GURU
Cavaliere del Gergo
431 Messaggi |
Inserito il - 14 agosto 2007 : 18:59:44
|
MI go visto tutti i prezzi dei box esistenti e ve digo che de convegnienti nn ghe ne se, gavevo fatto una lista ma nn son riva a postarla per qualche strano motivo cmq da quel che me ricordo il box BETA=12.000
|
|
eric.GURU |
124 LAN |
30,47% LAN |
678h 28m (13,35%) |
|
"Lascia che la tua rabbia sia come una scimmia in una pignatta nascosta tra i dolci e spera che i ragazzi nn la rompano con il bastone!" "Il pc IBM è stato creato da gente che beveva alcool. Il MAC, invece, da gente che fumava marijuana."
|
Modificato da - eric.GURU in data 14 agosto 2007 19:34:32 |
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
Inserito il - 05 ottobre 2007 : 20:09:01
|
scolte', stavo vardando de cior un box della decima, alla fine vegnera' sui 2/3 € a busta massimo, interessadi? (penso l'asta finira' sui 80€ quindi 80+10/36=2.5€) se me dise' che me ciole' almeno un 20 bustine le altre le ciogo mi senza problemi.. Se nn raccogliemo almeno 20 adesioni pero' nn ciogo niente e bon. Saluti!
P.S.: go ciolto kamigawa a 40€(comprese sped) e go trovado roba interessante, ve le portero' a veder!
|
|
Ziba Leah |
364 LAN |
89,22% LAN |
3726h 30m (73,17%) |
|
<< Allora, mi diria de rifar. Gandalf ga randomà un eroe che non conosi, Aky ga randomà un che non ghe piasi, e mi go randomà Aky e Gandalf. >> (cit. Menion Leah, 18 nov 07.. all'inizio di un Dotìno Ninja Gaiden VS NinjaGaiden™ 3vs3)<<"Cazzo, cazzo, cazzo! Xe bruttòn quando te sta con el pacco in man per mezz'ora e nessun te caga!>>" Citazione defaste durante l'ultima mappa de Dark Carnival in L4D2 |
|
|
|
orcaeva
650 Messaggi |
|
|
orcaeva
650 Messaggi |
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
|
|
eric.GURU
Cavaliere del Gergo
431 Messaggi |
Inserito il - 07 ottobre 2007 : 13:58:24
|
ma comprar box ga i suoi lati positivi e negativi... mi per ora nn go ancora compra nessun me trovo ben con le carte sciolte su ebay usa o es
|
|
eric.GURU |
124 LAN |
30,47% LAN |
678h 28m (13,35%) |
|
|
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
Inserito il - 08 ottobre 2007 : 17:32:05
|
55 bustine ravnica: http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120168397954&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DBidding
Interessadi? Mi go offerto un 20 pleuri, ma credo che alla fine finiria a tipo 1 euro a busta. Se se interessadi bon, ma no steme dir: "per mi 2 bustine" o me dise + de 5 o niente
|
|
Ziba Leah |
364 LAN |
89,22% LAN |
3726h 30m (73,17%) |
|
|
|
|
orcaeva
650 Messaggi |
|
|
eric.GURU
Cavaliere del Gergo
431 Messaggi |
Inserito il - 10 ottobre 2007 : 12:32:09
|
si per un euro a busta anche si perche in ravnica se terre doppie che ne val 10 o piu ;)
|
|
eric.GURU |
124 LAN |
30,47% LAN |
678h 28m (13,35%) |
|
|
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
|
|
eric.GURU
Cavaliere del Gergo
431 Messaggi |
Inserito il - 12 ottobre 2007 : 21:44:51
|
vedemo in lan
|
|
eric.GURU |
124 LAN |
30,47% LAN |
678h 28m (13,35%) |
|
|
|
|
Discussione |
|