Autore |
Discussione |
|
Menion Leah
Administrator
Città: San Pier d'Isonzo
5967 Messaggi |
Inserito il - 30 giugno 2006 : 14:34:57
|
Citazione: Messaggio inserito da Dindio_89 Quel ke digo sempre! X ki come mi ga impegni ogni domenica nn ga nessuna possibilità de vignir, kazzo! Ma butè su ogni tanto una lan infrasettimanale, cosa vi costa!!!
Beh, tanto per cominciar no la xe stada praticamente mai chiesta; in secondo luogo tutti i tentativi de far una LAN de sabato xe sempre stadi annichilidi dalla "sacralità del sabato sera"; in terzo luogo bona parte de quei che vien spesso alle LAN lavora, quindi non pol partecipar a LAN infrasettimanali; quarto, e non meno importante, nessun ga mai ditto, a parte jekil, che non pol venir alle LAN perchè ga problemi la domenica: i unici casi ierisi ti, Dado e Kapa per via dei campionati, che a quanto me risulta xe tutti e bei che finidi.
Per quale motivo gavessimo dovudo esser così masochisti da indir una LAN infrasettimanale? Per trovarse mi, Ziba, bubez, PoL e la Betty?
Se invece salta fora che tanti no pol venir perchè la domenica ga problemi allora certo, le organizzemo subito! Resta però de stabilir se el sogo val la candela, nel senso che se spostando una LAN pol venir 2 de più ma 6 de meno allora non xe proprio la mossa più astuta.. va ben per una LAN in più ogni tanto ma non per diventar la regola.
Insomma, la morale xe doppia: A) Cerchemo de capir chi pol esser interessado a partecipar a una/più LAN infrasettimanali e organizzemose de conseguenza; B) Quando ve pulso in MSN e ve chiedo se vignì, diseme "no, la domenica go problemi" invece de risponderme 4 giorni dopo con un "boh, non so, probabilmente no posso vignir perchè go in frigo un paio de yogurt che me scadi.." (2005, B3i Corp.)
P.S.: Ovviamente Dindio non me la ciapo con ti, nel tuo caso semplicemente non savevo che nonostante la fine del campionato te ga ancora problemi la domenica... però purtroppo xe gente che come serietà xe a quota -10.000, e prima de spender ancora energie inutilmente per vignirghe incontro voio esser ben sicuro che el sogo val la candela. (ditta in senso pratico non me illudo più nel scambiar una LAN coi soliti 15 per farghene una con probabili 20.. de cui alla fine vien 4)
|
|
Menion Leah |
Esperienza: |
387 LAN |
Prescelto™ (Senza di lui le LAN non esistono) |
Assiduità: |
94,85% LAN |
..e no son qua?™ (presente all'ultima LAN) |
Resistenza: |
4602h 25m (90,37%) |
|
"..cioè, te capisi, qua te ga de gaver un manigo, un manigo.. de quei da nostromo.."(cit. eric.GURU, 29 dic 06 04.30.. dopo 32.5 ore de LAN quasi consecutive)"..uhm.. bel scoprir el significato della parola "cangiante" a 23 anni..."(cit. orcaeva, 12 gen 07.. durante GURPS e dopo mezza bottiglia de Porto) |
|
|
|
Sick-of-it-all
Veterano
756 Messaggi |
Inserito il - 01 luglio 2006 : 09:50:19
|
Forse ho trovato un'altra persona che prossimamente verrà alle lan, sta a pordenone quindi non è molto distante, già voleva venire alla 50° lan con un amico ma poi non son riusciti ad esserci
|
|
Sick of it all |
145 LAN |
Big™ (Valido compagno di LAN) |
40,39% LAN |
*User has left the game* (ultima LAN il 17-04-11!) |
1575h 16m (34,39%) |
|
|
|
|
Dindio_89
Rintanato
Città: Staranzano
116 Messaggi |
Inserito il - 01 luglio 2006 : 10:47:03
|
Se poderia far un sondaggio con un 2 date. Cmq mi son ancora in pieno campionato fino a fine Luglio
|
|
Dindio_89 |
35 LAN |
Polès™ (Giocatore occasionale) |
9,02% LAN |
*User has left the game* (ultima LAN il 23-03-08!) |
256h 18m (5,25%) |
|
|
|
|
eric.GURU
Cavaliere del Gergo
Città: San Pier
431 Messaggi |
Inserito il - 01 luglio 2006 : 13:58:34
|
e saria mei che no posto se no i me ciappa per tira pacchi astrali ma son in forse per la lan anche perche domenica go un impegno a gorizia con una mia amica se probabile che ghe tiro pacco e vegna a lannar ma non so niente dipende se vegno ricompensa se vado a go e quel pol esser...
|
|
eric.GURU |
124 LAN |
Sfinì™ (Rintanato nella media) |
30,47% LAN |
..e no son qua?™ (presente all'ultima LAN) |
678h 28m (13,35%) |
|
"Lascia che la tua rabbia sia come una scimmia in una pignatta nascosta tra i dolci e spera che i ragazzi nn la rompano con il bastone!" "Il pc IBM è stato creato da gente che beveva alcool. Il MAC, invece, da gente che fumava marijuana."
= "e che la LAN sia con te" Bisiaco D.O.C.G |
|
|
|
orcaeva
Dispensatore di saggezza ed arroganza™
Città: Pieris caput mundi
650 Messaggi |
|
|
The_Duke
Rintanato
Città: Gorizia
62 Messaggi |
Inserito il - 02 luglio 2006 : 00:32:30
|
mi ghe sarò anke da prima x farme un toch tal l'isonz...cmq a che ora inizia la lan e bubez se combini col mobile x lo swedish gay me fai un favoron
|
|
The Duke |
14 LAN |
Disagià™ (LanGamer per caso) |
3,64% LAN |
*User has left the game* (ultima LAN il 02-12-07!) |
87h 9m (1,80%) |
|