Autore |
Discussione |
|
torakhiky
Eroe
Città: gorizia
2190 Messaggi |
Inserito il - 08 giugno 2006 : 21:46:07
|
no l'uno blu verso metà pomeriggio xè impraticabile causa sole... si poi mi son ricordato di POL infatti mi sposto di fronte a lui che mi pare ancora libero, li sull' 1 verde.. va ben?
|
|
Torakhiky |
Esperienza: |
160 LAN |
Big™ (Valido compagno di LAN) |
Assiduità: |
43,01% LAN |
..e no son qua?™ (presente all'ultima LAN) |
Resistenza: |
1474h 24m (31,18%) |
|
|
|
|
Menion Leah
Administrator
Città: San Pier d'Isonzo
5967 Messaggi |
Inserito il - 08 giugno 2006 : 22:15:14
|
A dir el vero la Betty ga ditto qualche post fa che vien (anche se xe un dìndon che no se segna e per questo meritassi de finir sull'1 rosso )...
Non savessi, a sto punto mettite dove te vol perchè se un ghe teniva al suo posto a sta ora se gavessi già segnà abbondantemente...
|
|
Menion Leah |
387 LAN |
Prescelto™ (Senza di lui le LAN non esistono) |
94,85% LAN |
4602h 25m (90,37%) |
|
"..cioè, te capisi, qua te ga de gaver un manigo, un manigo.. de quei da nostromo.."(cit. eric.GURU, 29 dic 06 04.30.. dopo 32.5 ore de LAN quasi consecutive)"..uhm.. bel scoprir el significato della parola "cangiante" a 23 anni..."(cit. orcaeva, 12 gen 07.. durante GURPS e dopo mezza bottiglia de Porto) |
|
|
|
torakhiky
Eroe
2190 Messaggi |
Inserito il - 08 giugno 2006 : 22:49:50
|
infatti.... sveieve mulariaaaaaaa!!!! mi me piazo la e po bon, ma puo darsi che gia doman go cambia idea e me son spostà...
|
|
Torakhiky |
160 LAN |
43,01% LAN |
1474h 24m (31,18%) |
|
|
|
|
BeTrAy
Il piccolo maialino grassissottello
Città: Mofalcon
565 Messaggi |
Inserito il - 09 giugno 2006 : 06:06:20
|
se no me prenoto vol dir che no son sicuro che vegno :) quindi l'uno verde xè libero per voi :)
|
|
BeTrAy |
154 LAN |
37,75% LAN |
1383h 43m (27,17%) |
|
|
|
Menion Leah
Administrator
5967 Messaggi |
Inserito il - 09 giugno 2006 : 08:55:32
|
Citazione: Messaggio inserito da BeTrAy -la piccola iena-
se no me prenoto vol dir che no son sicuro che vegno :) quindi l'uno verde xè libero per voi :)
Beh, te ga due alternative... 1- segnarte in giallo (o rosso, a seconda de quanto xe improbabile che te partecipi) 2- far come quel sfinì del guru che anche se xe una probabilità su 10.000 che el passi el se segna verde e al se tien un posto!
Non per altro ma el "non segnado" vien inteso come "non ghe xe proprio"...
|
|
Menion Leah |
387 LAN |
94,85% LAN |
4602h 25m (90,37%) |
|
"..cioè, te capisi, qua te ga de gaver un manigo, un manigo.. de quei da nostromo.."(cit. eric.GURU, 29 dic 06 04.30.. dopo 32.5 ore de LAN quasi consecutive)"..uhm.. bel scoprir el significato della parola "cangiante" a 23 anni..."(cit. orcaeva, 12 gen 07.. durante GURPS e dopo mezza bottiglia de Porto) |
|
|
|
orcaeva
Dispensatore di saggezza ed arroganza™
Città: Pieris caput mundi
650 Messaggi |
|
|
Menion Leah
Administrator
5967 Messaggi |
Inserito il - 10 giugno 2006 : 02:27:44
|
Citazione: Messaggio inserito da orcaeva
molto improbabile che vignarò a ciaparve a sciopetade, go 8 chili de cartase de saver a memoria... magari fasso una comparsada
Nuuoooooo.. una LAN senza orcaeva, NUOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooo!!!
Ormai el tasso de arrogantaggine del bullo in question stava compensando le assenze de HiDDeN e del Ciot... se te manchi dopo noialtri tiremo massa su la cresta!
Bon dai alla peggio vada per la comparsada in cui te punirò a qualsiasi roba a mia disposizion... freccette.. calcetto... anche una bella FuelDump a vardarse de cattiveria da drio le ottiche dei fusilozzi...
|
|
Menion Leah |
387 LAN |
94,85% LAN |
4602h 25m (90,37%) |
|
|
|
|
bubez
Veterano
Città: Trst
853 Messaggi |
Inserito il - 10 giugno 2006 : 18:06:54
|
Il GURU non viene, ha altri impegni... Non go voia de loggarme e cambiar el stato... perciò menion cambia ti che xè fiacca hààààà
|
|
bubez |
139 LAN |
34,07% LAN |
*User has left the game* (ultima LAN il 29-05-11!) |
996h 15m (19,56%) |
|
|
|
Menion Leah
Administrator
5967 Messaggi |
Inserito il - 10 giugno 2006 : 18:46:10
|
Citazione: Messaggio inserito da bubez
Il GURU non viene, ha altri impegni... Non go voia de loggarme e cambiar el stato... perciò menion cambia ti che xè fiacca hààààà
A) El GURU xe un sfinì allucinante, sarà la sesta LAN che el se segna verde e dopo nol vien... B) Te go già ditto almeno 40 volte che NON POSSO LOGGAR CON ALTRI UTENTI NE CAMBIAR LE LORO PRENOTAZIONI. Penso che se te va nella ricerca del forum e te scrivi "Menion cambia" vien fora altri 50 messaggi in cui te me chiedi de cambiar la prenotazion de qualchidun...
Sveiaaaaa!
|
|
Menion Leah |
387 LAN |
94,85% LAN |
4602h 25m (90,37%) |
|
|
|
|
orcaeva
Dispensatore di saggezza ed arroganza™
Città: Pieris caput mundi
650 Messaggi |
|
|
torakhiky
Eroe
2190 Messaggi |
Inserito il - 10 giugno 2006 : 21:53:52
|
arrogante e prepotente... dovremmo metterlo sotto subito e fargli capire a orcaeva chi comanda qua ...................
|
|
Torakhiky |
160 LAN |
43,01% LAN |
1474h 24m (31,18%) |
|
|
|
|
Ziba Leah
Administrator
2925 Messaggi |
|
|
torakhiky
Eroe
2190 Messaggi |
Inserito il - 12 giugno 2006 : 13:43:21
|
non so voi ma io dopo ieri che son tornato a casa quasi alle 5 mi sognavo solo di sparare col shock letale a manetta contro Ziba.. how ragazzi come pompa UT in uno contro uno o in TDM...
|
|
Torakhiky |
160 LAN |
43,01% LAN |
1474h 24m (31,18%) |
|